VÝDEJNÍ MÍSTO

Šenovská 672/7

Havířov - Šumbark

73601

 

OTEVÍRACÍ DOBA

Po-Čt 8-12 13-16 hod

Pá 8-12 13-15 hod

Sobota - zavřeno

Neděle - zavřeno

 

DOPRAVA

Zboží zasíláme pouze na území ČR.

Cena za poštovné a balné činí :

  • PPL – platba převodem – cena 109 kč
  • PPL– dobírka – cena 129,-
  • PPL Sprint autobaterie - pouze platba převodem - cena 500 kč
  • PPL Sprint (výfuky,blatníky, nárazníky) -  pouze platba převodem - cena 500 kč
  • PPL Parcel Shop - platba převodem -  109 kč
  • PPL Parcel Shop - dobírka  -  129 kč
  • Česká Pošta - balík do ruky - dobírka - cena 158 kč
  • Česká Pošta - balík do ruky - platba převodem - cena 139 kč
  • Česká Pošta - balík na poštu - dobírka - 148 kč
  • Česká Pošta - balík na poštu - platba převodem - 129 kč
  • GLS - platba převodem - 99 kč
  • GLS - dobírka - 119 kč
  • GLS - Parcel Shop (pouze do 15Kg) - platba převodem - 99 kč
  • GLS - Parcel Shop (pouze do 15Kg) - dobírka - 119 kč

Ceny dopravy jsou včetně dph.

Váha jedné zásilky múže být maximálně 30 kg.Po překročená této váhy je zásilka automaticky rozdělena na další zásilku a účtována dle ceníku za dopravu.

Doprava u zakoupeného zboží nad 5000Kč s DPH je zdarma(platí pouze u zásilky do 30Kg ).

Doprava zdarma neplatí pro nadrozměrné a špatně manipulovatelné díly a provozní kapaliny (nárazníky, blatníky, výfuky, kapaliny nad objem balení 50l atd...) a autobaterie.

Při objednání špatně manipulovatelného dílu (výfuky, nárazník, blatník atd...) Vám může být nabídnuta změna přepravce z důvodu nemožnosti přepravy Vámi vybraným přepravcem, záměnu řešíme vždy po konzultaci individuálně u daného sortimentu.

U služby PPL,GLS je možné zaplatit za zboží při převzetí platební kartou.

Autobaterie přepravujeme zásadně službou PPL Sprint s platbou předem !!!Autobaterie objednané jiným způsobem přepravy budou automaticky změněny na tuto přepravu.

Jsme kamenná prodejna s možností osobního vyzvednutí v Havířově po telefonické nebo internetové(email) domluvě.Pokud zvolíte osobní odběr, tak Vás budeme kontaktovat ihned jakmile budeme mít zboží na provozovně a domluvíme čas předání objednaného zboží.

U nás je osobní odběr autodílů zcela zdarma.

Objednávky určené pro osobní odběr jsou rezervovány 7 pracovních dnů u nás na prodejně.Po uplynutí této doby je objednávka automaticky stornována.

Doprava je řešena přepravní společností PPL, Česká pošta, GLS

Zboží skladem je expedováno od 1 do 3 pracovních dnů pouze při objednání v pracovní den.U objednání zboží o víkendu se objednávky vyřizují až následující pracovní den!!! Zásilka je u  přepravních společností(PPL, GLS, Česká Pošta) obvykle doručena následující pracovní den po odeslání, není to však podmínkou!!!

Pro více informací nás kontaktujte.

KONTAKTY

Fakturační adresa : Ivan Kiedroň, Strmá 2042, Šenov 739 34,  IČO 74301799, DIČ CZ8302105196 (adresa pouze pro fakturaci, neslouží pro vyzvedávání autodílů)

Adresa prodejny : IMdily.cz, Šenovská 672/7, Havířov 736 01, IČO 74301799, DIČ CZ8302105196

 

ZÁLOHOVANÉ NÁHRADNÍ DÍLY

V sortimentu máme také náhradní díly a autodíly, u kterých je vyžadována záloha za starý díl.Ta se vrací kupujucímu zpět na číslo bankovního účtu, nebo se vyplatí v hotovosti až po rozhodnutí výrobcem daného dílu, který rozhodne, zda je díl totožný s dílem prodaným a zda odpovídá stavu pro další repasování.

Tato doba pro rozhodnutí vyplacení zálohy může být až 60 kalendářních dnů !!!

Jedná se o alternátory (DRI,Valeo,HELLA,Bosch), startéry (DRI,Valeo,HELLA,Bosch), poloosy(Sorea,Spidan,DRI), brzdové třmeny (Trw,Bosch,Hella,Budweg,NK),řízení a servo čerpadla (DRI,TRW). U těchto zálohovaných náhradních dílu je vždy potřeba vrátit starý díl v původní krabici!!!

V opačném případě tento díl bude vrácen nazpět. 

REKLAMACE

Reklamační řád IMdily.cz vychází u maloobchodních zákazníků z Občanského zákoníku a u zákazníků z řad podnikatelů z Obchodního zákoníku.

Vyskytne-li se u zakoupeného zboží vada, kterou zákazník prokazatelně nezpůsobil, může zákazník uplatnit právo z odpovědnosti IMdily.cz, za vady prodaného výrobku. Koupi musí zákazník prokázat fakturou nebo účtenkou, která zároveň slouží jako záruční list.

Zboží prodávané IMdily.cz je určeno k odborné montáži. Proto je nutné při reklamaci předložit doklad o odborné montáži. Odbornou montáží se rozumí montáž v autoservisu nebo montáž osobou, která má oprávnění tuto činnost vykonávat. Dokladem se rozumí potvrzení o montáži dílu, s uvedením technologického postupu nebo faktura, popř. stvrzenka o zaplacení s uvedením vykonaných prací, z nichž vyplývá, že byla na vozidlo ( nutno uvést SPZ ) namontována součástka, která je předmětem reklamace ( identifikace podle objednacího kódu zboží ). V tomto dokladu je dále nutné uvést stav tachometru při výměně dílu a stav tachometru při reklamaci.

Reklamovat nesprávně dodané nebo odebrané zboží je možné pouze do 14 dnů od data převzetí zboží. Při vrácení musí být předložen doklad o nabytí zboží a zboží musí být v nepoškozeném stavu a v originálním balení.

Podmínkou zahájení reklamačního řízení je:

  • předložení vadného výrobku
  • uplatnění reklamace v záruční lhůtě
  • předložení faktury nebo účtenky
  • předložení dokladu o odborné montáži

Záruční doba je v Občanském zákoníku stanovena v § 620 na 24 měsíců. Dle § 619, odst. 2 se záruka nevztahuje na opotřebení věci způsobené jejím užíváním. U zákazníků, u kterých se vztah řídí podle Obchodního zákoníku, je při splnění všech náležitostí ( předložení všech dokladů dle bodů 2, 3 a 5 tohoto reklamačního řádu ) stanovena záruka IMdily.cz na dobu 24 měsíců. Pokud podnikatel nepředloží všechny zmíněné doklady, vyhrazuje si IMdily.cz právo na dobu nezbytně nutnou k posouzení zboží.

U vztahů, které podléhají Občanskému zákoníku rozhodne o reklamaci IMdily.cz ihned, ve složitějších případech do 48 hodin od uplatnění reklamace v souladu se Zákonem na ochranu spotřebitele č. 634/1992 Sb. V případě, že je nezbytné provést posouzení vady výrobku jeho dodavatelem, bude reklamace vyřízena na základě výsledku tohoto posouzení, nejpozději však do 30 dnů. Sepíšeme se zákazníkem reklamační protokol, zákazník je povinen nám poskytnout všechny požadované údaje o vozidle.

Tento reklamační řád je platný od 1.1. 2013

PODMÍNKY PRO VRÁCENÍ PENĚZ

  1. Zboží musí být neporušené v originálním obalu tak, aby mohlo být dále nabízeno zákazníkům.V případě, kdy je obal značně poškozen(ušpiněn,polepen lepícími páskami,pomačkán,roztrhán)je možné vrácenou částku za daný díl ponížit o 20%.
  2. Zákazník musí zásilku odeslat do 14 dní po obdržení zboží.Zboží vrácené po této lhůtě je penalizováno srážkou 20% z kupní ceny autodílu.
  3. Ve vrácené zásilce musí být vložena kopie útržku z dobírkové nebo balíkové složenky.
  4. Zboží nesmí být poškozené nebo montované ani jinak znehodnoceno.

                 

                    Prosíme však zákazníky, aby pochopili, že nejsme půjčovna autodílů.

 

Každý vrácený autodíl, který se k nám vrátí, musí být pečlivě zkontrolován a vrácen zpět na sklad.Proto, zda si nebudete úplně jistí se správnosti výběru, neváhejte nás kontaktovat, rádi vám se správným výběrem autodílu poradíme.  

Pro více informací nás kontaktujte.

OBJEDNÁVKA A CENY ZBOŽÍ

IMdily.cz (dále jen jako 'firma') si vyhrazuje právo na změnu cen a to i bez předchozího písemného, či jiným způsobem vydaného oznámení.

Hlavním způsobem nakupování v eshopu je vložení zboží do košíku a poté odeslání objednávky.Zboží lze objednávat také telefonicky, emailem, písemně nebo osobně.

Při každé objednávce jakýmkoliv způsobem je nutné uvést veškeré potřebné informace o kupujícím (jméno a příjmení nebo název firmy, přesnou adresu fakturace, adresu pro dodání zboží, dostupný telefon)

STORNO OBJEDNÁVKY

Kupující má právo stornovat objednávku bez udání důvodu kdykoli před jejím závazným potvrzením. Po závazném potvrzení jen v případě, že prodávající nesplní smluvené podmínky dodání, v případě stornování potvrzené objednávky je kupující povinen uhradit prodávajícímu škodu vzniklou tímto jednáním.

Prodávající má právo stornovat objednávku bez udání důvodu (zboží se již nevyrábí nebo se výrazným způsobem změnila cena ze strany dodavatele zboží atp.)

Před případnou nutností stornování ze strany prodávajícího, bude tento bez jakýchkoliv průtahů kontaktovat kupujícího a navrhne nejlepší schůdné řešení problému s objednávkou.

V případě již uhrazené zálohy na zboží nebo celé úhrady zboží bude tato částka neprodleně kupujícímu vrácena.

TERMÍN DODÁNÍ ZBOŽÍ

  • zboží SKLADEM je uskladněno na externích skladech v ČR nebo v EU, dodací doba od objednávní je 1-4 pracovní dny
  • zboží SKLADEM NA PRODEJNĚ je zboží připraveno k vyzvednutí ihned na prodejně, pokud nebylo právě prodáno ze skladových zásob(pro přesnou informaci o skladové dostupnosti nás kontaktujte telefonicky)
  • zboží na externím skladě je k dodání k nám na prodejnu do 2 pracovních dnů, následující pracovní den je odesíláno zákazníkovi

Z důvodu vytíženosti výrobců a kamionových dopravců ke vztahu optimalizace nákladů na výrobu a přepravu si firma vyhrazuje právo na změnu termínu dodání.

PŘEVZETÍ ZBOŽÍ

Běžně zboží na dobírku zasíláme přepravní službou PPL. GLS nebo Českou poštou. Při přebírání zásilky doporučujeme ihned zboží zkontrolovat.

Při případném evidentním mechanickém poškození zásilky tuto zásilku nepřebírejte a okamžitě ji reklamujte u dopravce.

Při zjištění případné závady produktu nás neprodleně kontaktujte na telefonu uvedeném na faktuře.

Na pozdější reklamace z důvodu viditelného mechanického, nebo jiného poškození nebude brán zřetel.

NEPŘEVZETÍ EXPEDOVANÉ ZÁSILKY

Objednávka v našem e-shopu www.imdily.cz je pro kupujícího závazná a řídí se platnými právními předpisy.V případě objednání zboží zasláním vybraným dopravcem je kupující povinen uhradit smluvenou částku na faktuře.V opačném případě,kdy zásilku odmítne nebo nevyzvedne, je povinen uhradit veškeré náklady spojené s doručením (dopravné,doběrečné,balné,zpáteční zaslání odesílateli) Tato částka v případě neuhrazení bude vymáhána opravněnými prostředky a bude také navýšena o právní služby spojené s vymožením..

ÚDAJE NA STRÁNKÁCH

Veškeré údaje uváděné na webových stránkách IMdily.cz jsou nezávazné a podléhají potvrzení ze strany provozovatele (prodávajícího). Firma má právo na změnu cen a změnu v nabídce zboží bez jakéhokoliv předchozí písemného nebo jiného upozornění, v případě změny cen po uhrazení zálohy kupujícím, (pokud nenastane jiná dohoda), mu tato záloha po dohodě bude vrácena.

Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám.

PROHLÁŠENÍ O OCHRANĚ OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Vaše osobní data jsou uchovávána a je s nimi nakládáno v souladu se všemi zákonnými ustanoveními vztahujícími se na správu a nakládání s osobními údaji dle § 11 zákona č.101/2000 Sb. O ochraně osobních údajů.

Abychom Vám mohli nabídnout hodnotné služby, potřebujeme znát některá Vaše osobní data. Tato data chráníme před zneužitím a neposkytneme je třetí straně.

Fakturační a dodací adresa, telefony, IČ a DIČ slouží výhradně pro potřeby expedice zboží a vyhotovení potřebných dokladů. Adresy nepoužijeme k zasílání nevyžádané pošty.

 

INFORMACE O MIMOSOUDNÍM ŘEŠENÍ SPORŮ

Vzájemné spory mezi prodávajícím a odběratelem zboží řeší obecné soudy.

 

Odběratel zboží, který je spotřebitelem, má podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění, právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu z kupní smlouvy. 

 

Subjektem, který je oprávněn mimosoudní řešení sporu provádět, je Česká obchodní inspekce. Bližší informace jsou dostupné na webových stránkách www.coi.cz

 

Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu se zahajuje výlučně na návrh spotřebitele, a to pouze v případě, že se spor nepodařilo s prodávajícím vyřešit přímo. 

 

Návrh lze podat nejpozději do 1 roku ode dne, kdy spotřebitel uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u prodávajícího poprvé.

 

Spotřebitel má právo zahájit mimosoudní řešení sporu online prostřednictvím platformy ODR dostupné na webové stránce ec.europa.eu/consumers/odr

 

Prodávající se zavazuje usilovat přednostně o mimosoudní řešení sporů s odběratelem zboží pokud je odběratel služeb neodmítne.

 

Tento postup není mediací dle zákona č. 202/2012 Sb., o mediaci, v platném znění, ani rozhodčím řízením podle zákona č. 216/1994 Sb., o rozhodčím řízením a výkonu rozhodčích nálezů, v platném znění, a jeho využitím není dotčeno oprávnění stran obrátit se se svým nárokem na Českou obchodní inspekci či na soud.

 

Po dobu trvání jednání o mimosoudním urovnání sporu neběží ani nezačnou běžet promlčecí a prekluzivní lhůty podle občanského zákoníku, dokud jedna ze stran sporu výslovně neodmítne v jednání pokračovat.

 

 

Dozor nad dodržováním povinností podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění, vykonává Česká obchodní inspekce (www.coi.cz).

 

INFORMACE O NABÍZENÝCH DÍLECH

Veškeré nabízené zboží je nové, originalní a pochází od daných výrobců. V obale výrobce např. LUK, Valeo, SKF, INA a mnoha dalších se může občas vyskytovat díl jiného výrobce než je uveden na obalu. Jedná se o díly zakoupené danou společností a ta za kvalitu dodaného dílu ve svém obale ručí svojí značkou.

Např. Bilstein Group - FEBI, SWAG, Blue Print

         Schaeffler Automotive Aftermarket - LUK, INA, FAG, Ruville

         Sachs - TRW, SACHS, Lemförder

 

Váš tým IMdily.cz